Reklamacje


 

Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe. Warunki gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanej w niej sieci serwisowej. Wszelkie roszczenia gwarancyjne mogą być także zgłaszane bezpośrednio przez formularz kontaktowy dostępny w sklepie internetowym.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów, przesyłki powstałych podczas transportu, niezgodności z umową i/lub wad będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy produktu.
Podstaw gwarancji jest przedłożenie dowodu umowy zakupu, możliwość podania numeru artykułu oraz numeru seryjnego zakupionego produktu (w tym celu należy zachować etykietę z kodem kreskowym znajdująca się na opakowaniu produktu. Wraz z towarem należy przysłać protokół reklamacyjny dostępny „tutaj”

Zwroty


 

Klient zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Tylko u Nas dajemy Ci możliwość przedłużenia tego okresu do 30 dni!
Możliwość dokonania zwrotu jest możliwa w przypadku, gdy:

Produkt nie był używany, nie nosi śladów użytkowania oraz zniszczeń. 
Zwracany towar musi być dostarczony z całym kompletnym wyposażeniem i akcesoriami, z jakim został zakupiony (łącznie z etykietami).
Opakowanie towaru musi być oryginalne i niezniszczone.
Należy dostarczyć stosowne oświadczenie i dokumenty sprzedaży produktu.